Oficjalny internetowy sklep hummel® Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 250 PLN

FAQ

Chętnie pomożemy w przypadku jakichkolwiek pytań. Ale możesz mieć szczęście, że znajdziesz tutaj odpowiedź na swoje pytanie.

Dowiedz się więcej w naszych często zadawanych pytaniach (FAQ) poniżej.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Zawsze zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem bok@hummelsport.pl.

Zamówienia

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu, które zostało zrobione?

Przepraszamy, ale nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu ani danych adresowych po złożeniu zamówienia, ponieważ nasze procesy zamówień przebiegają automatycznie.

Możemy jednak wstrzymać wysyłanie zamówienia, w zależności od statusu zamówienia.

W przypadku, gdy żałujesz treści zamówienia, możesz odmówić jego otrzymania, a zostanie ono zwrócone do naszego magazynu i zwrócone zostaną pieniądze.

W przypadku błędu w danych adresowych, DHL może również zwrócić go do nas, w zależności od rodzaju błędu. W takim przypadku Twoje zamówienie zostanie zwrócone.

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia - czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Najpierw sprawdź filtr spamu e-mail.

Jeśli nie znajdziesz tutaj potwierdzenia zamówienia, istnieje ryzyko, że Twoje zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane. Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Twoja płatność nie zostanie naliczona do czasu wysłania zamówienia.

Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

Dostarczamy w ciągu 2-4 dni roboczych z DHL po złożeniu zamówienia. Jeśli w tym momencie nie otrzymałeś zamówienia, skontaktuj się z nami, a my poinformujemy Cię o numerze przesyłki.

Czy mogę śledzić moją dostawę?

Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail zawierającą fakturę i numer przesyłki.

Moje zamówienie wydaje się opóźnione - co mam zrobić?

Jeśli dostawa nie pojawi się po 7 dniach roboczych, skontaktuj się z nami pod adresem bok@hummelsport.pl

Proszę podać numer zamówienia. Następnie sprawdzimy status Twojego zamówienia i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Zwroty

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Każdy, kto zmieni zdanie na temat zakupu i chce zwrócić jeden lub więcej artykułów, powinien postępować w następujący sposób:

 

1. Wyślij e-mail na adres bok@hummelsport.pl nie później niż 14 dni po otrzymaniu, podając numer zamówienia i przedmioty, które zmieniłaś zdanie na temat zakupów.

 

2. Poczekaj, aż dział obsługi klienta wyśle ​​Ci etykietę zwrotną, która może być następnie wykorzystana do wysyłki zwrotnej. Wartość zwrotu etykiety 15 PLN zostanie potrącona z Twojego zwrotu.

 

3. Spakuj przedmiot i wypełnij i dołącz dokument zwrotny otrzymany wraz z dostawą.

 

4. Wyślij paczkę w najbliższym sklepie kurierskim / urzędzie pocztowym.  Pamiętaj, aby uzyskać i zachować pokwitowanie dostawy paczki.

Czy mogę zwrócić przedmiot na wymianę zamiast zwrotu pieniędzy?
Niestety, nie jesteśmy w stanie zaoferować usługi wymiany - zamiast tego zamówienie zostanie zwrócone i możesz złożyć nowe zamówienie.
Co mogę zrobić, jeśli kupiłem przedmiot w sprzedaży i muszę uzyskać inny rozmiar, ale oferta wygasła?

Niestety, nie można złożyć zamówienia na przedmiot po obniżonej cenie, jeśli oferta wygasła. Zalecamy zamówienie obu rozmiarów, jeśli masz wątpliwości i chcesz skorzystać z oferty. Następnie możesz skorzystać ze swoich praw do zwrotu.

Jak długo potrwa zanim otrzymam zwrot pieniędzy?

Poczekaj 2-4 dni robocze aż zwrot zostanie zakończony. W rzadkich przypadkach może to potrwać dłużej, ale jeśli nie otrzymasz zwrotu w ciągu dwóch tygodni, skontaktuj się z nami.

Należy pamiętać, że czas potrzebny na wysłanie zwrotu pieniędzy na koncie bankowym często zależy od banku.

Zwróć uwagę, że zwroty na kartę kredytową Mastercard trwają dłużej, często do bieżącego miesiąca w następnym miesiącu, dopóki zwrot nie będzie widoczny na wyciągu bankowym.

Mój produkt jest wadliwy – co powinienem zrobić?

Mamy bardzo ścisłą kontrolę jakości I zapewniamy, że nasze produkty są regularnie testowane. Jeśli jednak chcesz złożyć skargę dotyczącą produktu zakupionego na stronie hummelsport.pl, możesz przeczytać więcej o tym, jak złożyć reklamację w naszej polityce zwrotów.

Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie obsłużyć roszczeń dotyczących produktów zakupionych w innym sklepie.

Kupuję prezent – jak można go zwrócić?

Ty lub odbiorca prezentu może dokonać zwrotu. Proszę zachować swój adres e-mail z fakturą w celach informacyjnych.

Zwróć uwagę, że możemy zwrócić tylko pieniądze takim samym sposobem płatności zastosowane przy składaniu zamówienia.

Możesz przeczytać więcej o tym, jak zwrócić towar w naszej polityce zwrotów.

Zapłata

Mam problemy z płatnością - co mam zrobić?

Wypróbuj inną przeglądarkę, najlepiej Google Chrome, Safari lub Mozilla Firefox.

Jeśli to nie pomoże, mógł wystąpić błąd techniczny i musimy dostać maila z problemem od ciebie, abyśmy mogli rozwiązać problem i pomóc Ci ukończyć zamówienie.

Gdzie mogę wykorzystać mój kod rabatowy?

Jeśli masz kod rabatowy, możesz go wykorzystać, przechodząc do koszyka w prawym górnym rogu. Po prawej stronie pod polem z obrazami rozwiązań płatniczych znajdziesz pole KOD PROMOCJI. Kliknij na to, wklej swój kod i kliknij „Zastosuj”. Twoja zniżka będzie aktywowana, jeśli jest ważna dla przedmiotów w koszyku.

Kody rabatowe I certyfikaty prezentowe

Czy kody rabatowe mogą być stosowane w przypadku przedmiotów przecenionych?

Nie, kodów rabatowych nie można stosować na przedmioty o obniżonej wartości.

Czy mogę połączyć kilka kodów rabatowych?

Nie, nie można połączyć kodów rabatowych. Możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie.

Jak korzystać z kodu rabatowego?

Kod rabatowy należy wprowadzić w koszyku przed zakończeniem zakupu. Pojawi się pole, w którym możesz wpisać lub wkleić kod rabatowy. Pamiętaj, że rozróżniana jest wielkość liter i nie może być spacji.

Dokonałem już zakupu - czy mogę użyć mojego kodu rabatowego?

Nie, niestety nie można użyć kodu rabatowego, jeśli zakup został już zakończony. Wszystkie zamówienia są obsługiwane tak szybko jak to możliwe po zakończeniu, więc nie jest możliwe użycie kodu rabatowego w zamówieniu, które zostało już zakończone.

Kod rabatowy nie działa?

Pamiętaj, że rozróżniana jest wielkość liter i nie może być spacji. Jeśli otrzymałeś kod rabatowy e-mailem, możesz skopiować i wkleić go w polu kodu rabatowego, aby uniknąć błędów pisania.

Mogą istnieć warunki dla twojego kodu rabatowego. Sprawdź, czy kod rabatowy może być użyty dla przedmiotów, które masz w koszyku. Warunki zostaną określone w otrzymanej wiadomości e-mail zawierającej kod rabatowy.

Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy mogę kupić bon podarunkowy w sklepie internetowym hummel?

Niestety nie jesteśmy w stanie zaoferować bonów upominkowych do wykorzystania w sklepie internetowym hummel. Ale jeśli szukasz prezentu, pamiętaj, że odbiorca może go zwrócić w ciągu 14 dni. Wystarczy zachować etykietę zwrotną i potwierdzenie wysyłki, ponieważ będą one wymagane do zwrotu.

Użyłem kodu rabatowego na moim zamówieniu i chcę go zwrócić - czy otrzymam nową zniżkę?

Zależy to od rodzaju użytego kodu rabatowego.

Jeśli dokonałeś zakupu przy użyciu procentowej zniżki (np. 10%), otrzymasz kwotę zakupu zwróconą na kartę płatniczą i nie wydamy nowego kodu rabatowego.

Jeśli zakupiłeś przy użyciu stałej kwoty (np. 20 PLN) jako zniżkę, skontaktuj się z obsługą klienta, jeśli chcesz zwrócić jedną lub więcej pozycji z zamówienia.

Inne

Czy możesz mi powiedzieć, czy przedmiot będzie jeszcze kiedyś dostępny?

Tak, chętnie zbadamy to. To, czy przedmiot będzie ponownie dostępny w magazynie, zależy od produktu i / lub pory roku. Skontaktuj się z nami, podając numer stylu lub nazwę produktu.

Niedawno kupiłem przedmiot w sklepie internetowym, który jest teraz w ofercie promocyjnej - czy mogę otrzymać zwrot różnicy?

Jeśli cena zamówionego przedmiotu zostanie zmniejszona w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, zwrócimy Ci różnicę. W takim przypadku skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.

Czy mogę kupić kartę podarunkową dla sklepu internetowego hummel?

Niestety obecnie nie oferujemy kart upominkowych w naszym sklepie internetowym. Jeśli jednak szukasz prezentu, produkt można zwrócić w razie potrzeby.

Zaloguj się

* Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione
* Brakż użytkownika o tym adresie email albo haśle



Twoja karta jest pusta

  • Rozmiar:

    Kolor:

    Numer produktu:

    Brak produktów w magazynie

    PLN

    PLN

    PLN

Szczegóły zamówienia

Suma częściowa 1600 PLN
PLN PLN
Razem PLN Z VAT
Idź do kasy Idź do koszyka

Zapomniałeś hasła?

* Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Jeśli Twój e-mail zostanie znaleziony w naszym systemie, otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami resetowania hasła.