Oficjalny internetowy sklep hummel® Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 250 PLN

Zwroty

Zakupy na hummelsport.pl uprawniają kupujących do 14-dniowego prawa do odstąpienia od towaru, podczas którego można powiadomić nas e-mailem na adres bok@hummelsport.pl, że zmieniłeś zdanie na temat zakupu, a następnie będziesz miał 14 dni na zwrot zakupione artykuły do ​​nas.

Prawo odstąpienia rozpoczyna się w dniu otrzymania artykułu. Jeśli termin upłynie w święto państwowe, sobotę, wigilię lub sylwestra, termin zostanie przedłużony do następnego dnia tygodnia. W przypadku wielu różnych przedmiotów zamówionych jako jedno zamówienie, ale dostarczanych osobno, lub jednego przedmiotu dostarczonego w kilku partiach, okres rozpoczyna się od otrzymania ostatniego towaru lub partii.

Sprzedaż: Jeśli cena zamówionego przez Ciebie artykułu zostanie zmniejszona w związku ze sprzedażą krótszą niż 24 godziny po złożeniu zamówienia, zwrócimy różnicę. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.

Po otrzymaniu przedmioty mogą być obsługiwane tylko w taki sposób, aby umożliwić zademonstrowanie charakteru, cech i funkcji takich artykułów. Oznacza to między innymi, że nie wolno zdejmować zawieszek na odzieży, a ze względów higienicznych nie można próbować kostiumów kąpielowych, bielizny, skarpet i pończoch.

Każdy, kto zmieni zdanie na temat zakupu i chce zwrócić jeden lub więcej artykułów, powinien postępować w następujący sposób:

1. Wyślij e-mail na adres bok@hummelsport.pl nie później niż 14 dni po otrzymaniu, podając numer zamówienia i przedmioty, które chcesz zwrócić.

2. Poczekaj, aż dział obsługi klienta wyśle ​​Ci etykietę zwrotną, która może być następnie wykorzystana do wysyłki zwrotnej. Wartość zwrotu etykiety 15 PLN zostanie potrącona z Twojego zwrotu.

3. Spakuj przedmiot i wypełnij i dołącz dokument zwrotny otrzymany wraz z dostawą.

4. Zanieś paczkę do najbliższego kuriera / urzędu pocztowego i wyślij. Pamiętaj, aby uzyskać i zachować pokwitowanie wysłania paczki.

Adres zwrotny to:

Cella Logistics - Servicecenter

Am Güterbahnhof 2

DE-24976 Handewitt

Niemcy

 

Zwracając towary, upewnij się, że są właściwie zapakowane. Ty sam jesteś odpowiedzialny za paczkę / towary do momentu otrzymania przez nas. Dlatego należy zachować dowód księgowania, a także wszelkie numery Track & Trace.

Nie przyjmujemy towarów nie wysyłanych za pośrednictwem zwykłej usługi doręczeń pocztowych. 

 

Zwrot kosztów

Po otrzymaniu artykułu zostanie on sprawdzony i otrzymasz zwrot odzwierciedlający kwotę zapłaconą w momencie zakupu.

Kwota będzie zawsze przekazywana za pomocą tego samego środka płatności, z jakim dokonano zakupu.

PROSZĘ ZANOTOWAĆ:

Kwota zakupu może zostać utracona w części lub w całości. Dzieje się tak, jeśli artykuł został zdewaluowany, ponieważ:

- Przedmiot został rzeczywiście zużyty lub użyty

- Przedmiot nosi ślady zewnętrznych zapachów, takich jak perfumy, woda po goleniu, dym lub wykazuje inne oznaki używania / zużycia

- Przedmiot został uszkodzony

- Przedmiot był traktowany w inny sposób niż był konieczny do ustalenia charakteru i cech towarów oraz sposobu ich działania

- Zgodnie z prawem odstąpienia, ograniczenia dotyczące metki, rodzaju artykułu itp. Nie zostały spełnione

- Metka produktu została usunięta. 

 

Reklamacje

 

Twój zakup podlega duńskiej ustawie o sprzedaży towarów, w tym przepisom dotyczącym wyłączeń. Oznacza to, że nabywcy są uprawnieni do zwrotu kosztów, jeśli skarga jest uzasadniona, a wada nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu lub z powodu innych szkodliwych zachowań.

Reklamacje muszą być zgłaszane w „rozsądnym terminie” po wykryciu uszkodzenia lub wady przedmiotu. Klientom zaleca się jak najszybsze złożenie skargi.

Skargi można składać, kontaktując się z nami poprzez e-mail na bok@hummelsport.pl

Dalsze instrukcje zostaną odesłane w zależności od danej sytuacji.

Po otrzymaniu przedmiotu prosimy o jak najdokładniejsze poinformowanie nas o problemie.

Jeśli skarga jest uzasadniona, zwrócimy uzasadnione koszty wysyłki, ale zawsze wskazane jest skorzystanie z przedpłaconej etykiety wysyłkowej, którą wyślemy po skontaktowaniu się z nami.

Jeśli jednak przy dalszej analizie skarga okaże się nieuzasadniona, nie zwrócimy kosztów wysyłki.

 

Zaloguj się

* Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione
* Brakż użytkownika o tym adresie email albo haśle



Twoja karta jest pusta

  • Rozmiar:

    Kolor:

    Numer produktu:

    Brak produktów w magazynie

    PLN

    PLN

    PLN

Szczegóły zamówienia

Suma częściowa 1600 PLN
PLN PLN
Razem PLN Z VAT
Idź do kasy Idź do koszyka

Zapomniałeś hasła?

* Wszystkie pola muszą być prawidłowo wypełnione

Jeśli Twój e-mail zostanie znaleziony w naszym systemie, otrzymasz wiadomość e-mail z instrukcjami resetowania hasła.